Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

Återigen är vägen upplyst!

Av Anna Åhs - 25 februari 2012 20:07


 

Efter många års uppehåll av mitt andliga tillvaknande, har jag nu kommit ur min dvala för att återuppta sökandet efter mig själv. Jag kan med glädje erkänna att jag har kommit en bit på vägen att hitta hem igen. Kunskaper jag för en gång sedan hade uppe vid ytan, har sedan en tid legat och väntat. Nu har dessa börjat vakna till liv och hela jag känns som våren!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Åhs - 26 februari 2012 22:43


  Det var minsann en underbar Kraftstund idag. Det är något speciellt med att komma in i MerVilas lilla lägenhet. Det doftar rökelse och ger ett lugn när man kommer in. I fönstret hänger olika prismor som glimrar i solen. Och idag var en underbart...

Av Anna Åhs - 26 februari 2012 09:09

  Äntligen är det dags för en ny underbar Kraftstund med härliga Mervi på MerVila. Förra gången var helt fantastisk och jag fick uppleva många skratt och några tårar. En underbar stund för själen tillsammans med underbara människor i ljus och vär...

Av Anna Åhs - 25 februari 2012 20:10

Augustine Första gången jag träffade en guide, visste jag inte att denna vackra man var just det. Jag trodde att det var en ande som uppenbarade sig. Jag minns det såväl när jag först träffade Augustine. Det var i skolans gymnastiksal och jag gick ...

Av Anna Åhs - 25 februari 2012 20:04

    Ibland när jag gör helt alldagliga saker som att diska, städa, ute och går eller så, kommer det allt oftare syner/bilder av människor. Deras ansikten är så tydliga att jag skulle med enkelhet kunna beskriva dem eller till och med rita av de...

Presentation


There is no way to happiness.
Happiness is the way.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Guider och andra vänner i ljuset

Drömmar

Intuition och syner


Ovido - Quiz & Flashcards